כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דודו טסה – עת לאהוב

דודו טסה משיק שיר חדש - "עת לאהוב", האזינו

כשהוא ניזון ממילות פסוק כ"ה מתוך פרק כ"א בספר שופטים מהתנ"ך – "בַּיָּמִ֣ים הָהֵ֔ם אֵ֥ין מֶ֖לֶךְ בְּיִשְׂרָאֵ֑ל אִ֛ישׁ הַיָּשָׁ֥ר בְּעֵינָ֖יו יַעֲשֶֽׂה" יוצר ורוקח דודו טסה שיר חדש יחד עם התמלילן רועי שופן בהלחנה עיבוד והפקה עצמית של דודו. – "עת לאהוב" הוא בעצם שיר כאב, עצב והבנה שמשחרר מתחת ידיו דודו טסה על רקע המצוקה הנפשית של יותר ממאה ימים שחלפו מאז אותה שבת שחורה 7.10.

כך דודו הבוקר עם יציאת השיר לרשתות ושירותי הסטרימינג השונים – "החוויה הזאת שהקרקע נשמטת, שהכל נעלם, משתנה. הצבע אפור וכולם רצים ולא ברור לאן… אתה מחפש את המבוגר שיגיד, שידריך. כן, גם כשאתה כמעט בגיל 50 אתה מפחד. ׳עת לאהוב׳ הוא שיר כאב. רובו כבר נכתב וסופר בעבר אבל אי אפשר שלא לחוות במלא העוצמה את הכאב והאימה שבה אנחנו נמצאים. עם ישראל חי!"

את דודו טסה תוכלו לפגוש במועדון הבית שלו במיקומו החדש בנמל יפו על המזח בתאריך 9 בפברואר, אמנם הכרטיסים אזלו אך יש רשימת המתנה (תמיד יש חולים, מוגבלים, מוותרים שמבטלים) כאן

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא