כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 28.10.2013

יום שני אחרון באוקטובר, זו עובדה, עוד אסופה של שירים, סינגלים, קליפים, מועדי הופעות ועוד קצת חדשות

the Blog is a DJ
the Blog is a DJ

אז כן, הפעם הפוסט יוצא בתחילת השבוע, סוג של עיכוב בשל בעיות טכנולוגיות, אולם עבור הקוראים מדובר באתנחתא והאזנה לחומרים מגוונים, משלל סגנונות, מהמיינסטרים, הימתיכוני ועד השוליים העצמאיים, שנבחרו בקפידה מהיבול השבועי המציף את אוקיינוס המוזיקה.

 

 

מורן וטיון מגל משתגעת

הסתיו כבר כאן, השמיים מתקדרים עננים, דיכאונות החורף מאיימים בפתח ויחד איתם יוצא לאוויר העולם קליפ חדש לשיר "משתגעת" החושף טפח מרגישות היתר של הזמרת והיוצרת מורן מגל, ומרמז במשהו על אישיותה המסתורית. בשיר משתפת מורן פעולה עם אחותה טיון, את השיר מלווה קליפ מושקע

 

סיסטרס – נושמת

להקת "סיסטרס" ,להקת בנות שמרכיבות שלוש האחיות, חן 27, שיר 24 ודורין 22, סוג של מבצעות פופ אתני וקצבי מהחיק החם של ליאם הפקות מיסודו של אייל גולן. אחרי שורת סינגלים, קליפים ולהיטים שפרצו את מחסום הרייטינג ביוטיוב, השלושה משיקות קליפ חדש לשיר "נושמת" שהושמע במסגרת הסדרה TLV4 עוד בטרם יציאתו לתחנות הרדיו והטלוויזיה וכבר אז הסתמן כלהיט בקרב הנוער.

 

רמי קלינשטיין תמר ואני

סינגל נוסף מתוך האלבום החדש שייראה אור בקרוב!! ב"תמר ואני" ממשיך קלינשטיין לחבר בין השפעות עממיות, שילוב הרמוני בין מקצבים אתניים והשפעות של מוזיקה אירית. השיר הולחן והופק ע"י רמי קלינשטיין ונכתב ע"י צרויה להב.

 

דני סנדרסון – מכאן הדרך

שנה אחרי הלהיט "בוכה וגם צוחק" ולאחר האיחוד המרגש של כוורת, דני חוזר עם שיר חדש, סינגל שני לקראת אלבום חדש שיראה אור במהלך השנה הקרובה. בשירו החדש, כמו באלבומו הקודם, "לא יפריד דבר", חמוש סנדרסון בלהקתו המגובשת והיצירתית שמלווה אותו מזה שנים הכוללת את כפיר בן ליש – שירה וגיטרה, שי וצר – תופים וכלי הקשה, תמר אייזנמן – חשמלית ושירה, יותם בן חורין – בס ושירה, עידו זלזניק – קלידים ושירה ורוית הראל – שירה. דני ולהקתו נמצאים כעת בסיבוב הופעות בן שבועיים בדרום אמריקה. הוא יחזור בקרוב וכבר ישנה הופעה רשומה לתאריך 2.1.14 במועדון זאפה תל אביב.

 

דודי בר דוד – גב אל גב

דודי, אומן יוצר מעבד ומפיק מוזיקלי, אשר הוציא בשנה שעברה את אלבום הבכורה שלו "להישאר", לא שוקט על שמרו, לאחרונה החל לעבוד על אלבום חדש ממנו מושק הסינגל "גב אל גב" אחת מהבלדות היפות והמרגשות באלבום, שנכתבה והולחנה ע"י דודי.

 

דור דניאל – תמונה משתנה

בדרכו לאלבום שלישי מציג דור דניאל תמונה של התמודדות עם משבר אישי ומזכיר שגם תמונות, שנדמה לנו שהן קבועות, הן רק עניין של הסתכלות. השיר "תמונה משתנה" נכתב והולחן בידי דור דניאל שהחל את הקריירה המוזיקלית שלו ככותב ומלחין עבור שורה מכובדת של זמרים מהמיינסטרים ועד הז'אנר הימתיכוני. כמו שהשיר הנוכחי נשמע, יש למה לצפות באלבום המלא

 

חן אהרוני Crazy

אחרי שני אלבומי פופ בעברית שזכו לביקורות משבחות וחשיפה לקהל הבריטי ובכלל ברחבי העולם, משיק חן אהרוני  שיר ראשון מתוך פרוייקט בינלאומי, השיר נכתב והולחן בידי חן יחד עם רובי פאייר להפקה מוסיקאלית של K-KOV. פופ פופ אבל בוגר בועט ואנרגטי.

 

מוניקה סקס שׁוּב יוֹרד אוֹר חָקִי אַפְרוּרִי

מוניקה סקס חוזרת עם אלבום חדש מתוכו יוצא שיר ראשון, בלתי שגרתי משום שאת מילותיו לא כתב אחד מחברי הלהקה כפי שהיה עד היום בכל אלבומיהם, אלא מאיר ויזלטיר. מספר יהלי סובול : "זו הפעם הראשונה שמוניקה סקס מוציאה סינגל עם מילים שלא נכתבו על ידי מישהו מאתנו. הטקסט הזה דיבר אלינו באופו מיידי, ומרגע שניגנו אותו בחדר החזרות, היה ברור שהוא מצליח לבטא משהו שכולנו מרגישים. בכל אלבום של מוניקה אנחנו מנסים לשנות משהו בצורת העבודה, הפעם  חזרנו לשיטת עבודה שנותנת יותר מקום לנגינה לייב. לא טחנו את השירים יותר מדי בחזרות ונתנו לעצמנו לגלות אותם באולפן.” ההצטרפות של ספי אפרתי ללהקה בבס וקלידים מורגשת היטב, בשיר הזה הוא אחראי בין השאר על העיבוד היפה לכינורות וקרן יער.

 

מרפסות – שדות

אחרי עבודה ארוכה ומושקעת ההרכב "מרפסות" משיקים סינגל חדש ״שדות״ בהפקה מוזיקלית של גיא ויהל. המרפסות הם רועי בר שדה וצחי אלוש הנחשבים כאחד ההרכבים האהובים על הבלוג.בתאריך 28.11 – הופעה חשמלית בביתהיוצר נמל ת"א

 

The Secret Sea – Afterlife

עמית ארז משיק סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של הרכבו The Secret Sea. החיים שאחרי, תוך כדי הגשת שני מיקסים לשיר שערכו יואב בריל ונועם הלפר, כל אחד בנפרד…האזנה.

 

 

מיקה שדה – מה את מעדיפה

באלבומה החדש נותנת מיקה שדה מקום של כבוד לפסנתר, שירים שנכתבו כטקסטים אישיים של מיקה ואף הולחנו על ידה, מעין מראה של זמן בחייה, אלבום של אהבה, יחסים, לבטים ומעל הכל מיקה שדה כפי שלא ראיתם עדיין, בטוחה, בוגרת ובעלת עוצמות. האלבום יושק במופע חגיגי שיתקיים בתאריך 12 לנובמבר במועדון האזור בתל אביב.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא