כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חדש בתעשייה…

על שירים שבאופנה, השמעות בכורה, השמעות חדשות, פרוייקטים שבדרך, סינגלים ועוד, בעקבות מסיבת עיתונאים והפצה ברשת. כנסו כנסו…

בועז בנאי ומורן פז, שירים שבאופנה. צילום: יובל אראל
בועז בנאי ומורן פז, שירים שבאופנה. צילום: יובל אראל

במהלך מסיבת תקשורת שהתקיימה במשרד יחסי הציבור מורן פז התקיים שואו קייס במסגרתו בצעו חמישה מהאמנים המיוצגים שירים חדשים שיושקו להאזנה בימים הקרובים. בחרתי כמה מהתצוגות הללו כדי לספר לכם על הצפוי לנו במהלך החורף…

אורן ברזילי. צילום: יובל אראל
אורן ברזילי. צילום: יובל אראל

אורן ברזילי, סולו מופע הארנבות של דר' קספר ויוצר עצמאי עומד בפני השקת אלבום חדש בשפה העברית, לאחר שאלבומו הקודם Joy Blizzards קצר שבחים רבים, לוקח אורן את היצירה שלו לרמה גבוהה יותר, מדובר באלבום קונספט שיכלול שלושה שירים חדשים, סיפורים פרי עטו, חלק בכתב וחלקם בהקלטה קולית, סיפורים פוסט מודרניים, אותנטים ומורכבים מחוויות שנצברו ונצרבו באורן במהלך חייו המורכבים ומרתקים בעצמם. מדובר בהמשך מסורתי לאלבומו הקודם, עים מלנכוליה מתקתקה ומנחמת המתאימה עצמה בדיוק לימי הסתיו והחורף.

בועז בנאי. צילום: יובל אראל
בועז בנאי. צילום: יובל אראל

בועז בנאי, כן, מהמשפחה.. שהשיק בשנת 2008 את אלבום הבכורה שלו "אהבת איש הפח" חוזר כעת עם אלבום חדש "אין אף אחד בבית" עליו עבד עם המפיק המוסיקלי ניר מיימון, האלבום צפוי לצאת במהלך החורף, סנונית ראשונה בדמות הסינגל "יבש" כבר הושקה ברשת ותצא לרדיו באמצע נובמבר.

סיון טלמור. צילום: יובל אראל
סיון טלמור. צילום: יובל אראל

סיון טלמור, כשרון קסום הנמצא בסביבה כבר זמן רב, לאחר שנחשפה לקהל הרחב במהלך תוכנית הטלוויזיה TheVoice, לקראת מופע משותף עם יונתן גפן במסגרת פסטיבל הפסנתר, לקראת מופע אישי שלה במסגרת אותו פסטיבל בנובמבר הקרוב, עומדת להשיק בימים הקרובים סינגל ראשון מאלבום הבכורה שלה "לונה פארק" – "מילים", סיוון הנחשבת כאחת היוצרות הנשיות המעניינות והמבטיחות שקדה על האלבום יחד עם יוני בלוך שהפיקו.

עמית ארז. צילום: יובל אראל
עמית ארז. צילום: יובל אראל

עמית ארז, אחד היוצרים המצויינים שנוכחים בסצנה, מי שעזב את אטליז לטובת פרוייקט עצמאי – Secret Sea עושה כעת את צעדיו לקראת אלבום מלא שלישי העתיד לצאת במהלך שנת 2013, עמית שהוכיח עצמו כגיטריסט, מפיק, מעבד, כותב ושר בצע באופן פומבי ראשוני את אחד משירי האלבום שבדרך – Dance, אוכל לאמר רק שתי מילים – חוויה מזככת.

אביגיל רוז. צילום: יובל אראל
אביגיל רוז. צילום: יובל אראל

אביגיל רוז שהספיקה לשתף פעולה עם שורה מגוונת של מוסיקאים דוגמת בועז בנאי, דניאל סלומון, דודו טסה, אגם בן אמיתי, יהנתן גפן ועוד, מאחוריה שני אלבומים ומספר להיטים ברדיו, מתכוננת להשקת אלבומה השלישי, והפעם עם טוויסט אלקטרוני, טקסטים בוגרים ושנונים, השיר הראשון מתוכו "עננים" יושק במהלך נובמבר.

עוד חדשות מבית מורן פז –

להקת אלקטרה שנחשבת ללא כל ספק התקווה של סצנת הרוק בישראל, הרכב שצבר אלפי מעריצים בארץ ואף מעבר לים, אחרי ששחררו בחודשים האחרונים שלושה סינגלים מצויינים – Starve, Sirens Charge, עומדת להשיק בקרוב סינגל רביעי – Time and Place, אלקטרה מארחת את אמילי קרפל המדגימה איך צריך להישמע להיט רוק'נרול, האלבום המלא יושק במהלך דצמבר.

להקת רוקפור, קלאסיקה של רוק ישראלי עם נגיעות פלוידאניות פסיכאדליות, הרכב שמושך אחריו כמה דורות של מעריצים מתחילת שנות התשעים, מעבר לפרוייקט המשותף עם נינט, מעבר להערכה העצומה לה הם זוכים מעבר לים, עומדים להשיק אלבום חשד במהלך החורף בלייבל אנובה, הם משחררים בקרוב סינגל ראשון מתוכו – All is Well המשמר מצד אחד את הצליל האופייני להרכב אך יחד עם זאת נוגע במחוזות רוק'נרול חדשים ועדכניים.

עוזי רמירז, פיינרמן בשבילכם, סוג של גיבור גיטרה, אחד הכשרונות הגדולים והמדוברים היום בסצנת המוסיקה הישראלית, בוגר בום פם, חבר באחים רמירז, משתף פעולה עם שורת מוסיקאים דוגמת הדג נחש, קרולינה, קותימן ועוד, מצא את הזמן להסתגר באולפן ולהקליט אלבום חדש כל כולו שלו, הפקה, כתיבה והלחנה, עוזי משיק בימים הקרובים את הסינגל הראשון – Blossom.

כן נחשפו סינגלים חדשים של בני בשן העומד להשיק אלבום חדש בשם "אני אינדיאני", הילה סעדה, שחקנית קולנוע ותיאטרון העומדת אף היא להשיק אלבום בכורה, בפן הבינלאומי אוזכרו ההופעות הצפויות של Why?, Madeleine Peyroux ויורמה קאוקונן מהוט טונה וג'פרסון איירפליין שעל הגעתו שוב ארצה כבר דיווחתי.

וידיאו קליפ חדש שנחשף לראשונה המתבסס על שירו של לוקץ' "אייל שני" לוקח את הצופה באמצעות הפקה מצויינת אל תוככי המטבחים המובילים בסצנת המסעדות בתל אביב, גם קליפ זה יחשף לציבור בקרוב, הבאתי כמה תמונות…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות ממפגש התקשורת

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151188950459654.472569.721654653&type=1

ובכלל מה חדש בעולם ההאזנות?

כמה סינגלים חדשים שהושקו ברשת בימים האחרונים מוגשים לכם כאן –

בועז בנאי – יבש (יח"צ מורן פז)

גיא ויהל – רצים באוויר (יח"צ חני לוי)

שים אדרי ועברי לידר (יח"צ חגית נוביק סלומון וירון כהן)

לוקץ' – אייל שני, גרסאת אאודיו בלבד (יח"צ מורן פז)

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא