כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

מסתמן – הזמר ליונל ריצ'י יחזור לישראל החורף

האם ליונל ריצ'י יופיע בשנית בתל אביב אחרי שכיכב כאן רגעים לפני פריצת הקורונה? כל הפרטים

הובא לידיעתנו כי מתנהל מו"מ על הבאתו של הכוכב האמריקאי ליונל ריצ'י פעם נוספת לישראל. זאת כחלק מסבב הופעות במזרח התיכון שיכלול מדינות המפרץ, מצריים, אפריקה וסין.

הידיעה נחשפה במהלך ראיון שנערך בידי כתב הטלוויזיה האמריקאי שדרן סם רובין בתחנת הטלוויזיה בחוף המערבי  KTLA5 . בראיון נחשף כי מנהליו של ליונל מצויים במו"מ על סבב הופעות באסיה ובמזרח התיכון.

על פי התכנית שנקבעה מראש ליונל ריצ'י יקיים סבב הופעות בסוף הקיץ והסתיו בלאס וגאס. בקיץ 2022 הוא יצא לסבב הופעות באירופה. האם בין לבין הוא יערוך מסע הופעות באסיה והמזרח התיכון זאת נדע בהמשך…

בימים אלו נמצא ליונל ריצי לא רחוק מתל אביב, לאחר שהגיע במגה יאכטה בשם "יוליסס"  לחופי האי היווני מיקונוס על מנת לנפוש יחד עם בני משפחתו ולחגוג את יום הולדתו ה- 72.

כזכור רגע לפני פרוץ הקורונה בישראל מילא הזמר ליונל ריצ'י את היכל מנורה מבטחים בקהל שהגיע לחוות לראשונה בתל אביב את הופעתו של הכוכב בעל הלהיטים הגדולים. המופע הוקדם על מנת  שהקהל יספיק לחזות בתוצאות הבחירות שהתקיימו באותו יום.

עם פתיחת המופע אשתקד בהיכל מנורה בתל אביב, אמר ליונל לקהל הרב – "אתם לא תשמעו אותי שר הערב, אלא את מי שיושבים מסביבכם, והם יספרו לכם על הדייט הראשון שלהם, על החתונה, על הילדים ועל הגירושין, כי אנחנו כאן הערב בקטע של זכרונות, והתפקיד שלי הוא לספק את הלהיטים…כן חיכיתם ארבעים שנה עד הגעתי, גם אני חיכיתי. כעת אני כאן, אני אוהב את העיר שלכם והרחובות, כולם מכירים אותי. וואו, ועוד משהו, סוף סוף הגעתי, אני גם מבטיח לחזור שוב!!"

האם ליונל ריצ'י מתכוון לממש את הבטחתו כבר השנה? בבדיקה אל מול משרדי האמרגנים בישראל טרם אושרה הידיעה שהגיעה אלינו.

רגעים מתוך הופעתו של ליונל אשתקד בהיכל מנורה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא