כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

האלבום החדש של ג'יי למוטה – אסולין

המוזיקאית היוצרת והראפרית ג'יי למוטה משיקה אלבום חדש - "אסולין", האזנה וכמה מילים בצד

רותם אלג'ם אסולין או כפי שהיא מוכרת לקהל הרחב – ג'יי למוטה, משיקה הבוקר אלבום חדש. השני בשפה העברית והשביעי במניין אלבומיה. שמו – "אסולין" כשם משפחתה במקור. האלבום החדש כולל 13 שירים אשר נכתבו הולחנו ומבוצעים על ידי ג'יי למוטה בהפקתו המוזיקלית של אופיר "אופירי" יוגב. בכמה מהשירים מארחת למוטה חברים וחברות מהסצנה. ביניהם תמצאו את הראפרית עדן דרסו, את עמרי בר וטדי נגוסה. גם עם המפיק המוזיקלי יש דואט – "יש דוש" שהחל גם בכתיבה וההלחנה המשותפת. המוזיקאי אליסף בשארי נוטל חלק בשיר "יריתי חץ" בטייטל המפיק המוזיקלי. ואילו בשיר החותם את האלבום – "אפחד" משתפת למוטה פעולה עם אבשלום אריאל בכתיבה, הלחנה והפקה.

אז מה יש בשביעי של ג'יי למוטה?

הטקסטים של למוטה עוסקים באלבום זה בשלל סיפורים אישיים מחייה, היא חוזרת לשורשיה המשפחתיים, נוגעת בנושא המזרחיות והמשפחה הפטריארכלית.

המבט המקומי של למוטה הוא נדיר מכיוון שרוב הקריירה שלה התמקדה דווקא בעולם הרחב, עם החתמות בלייבלים זרים ובוקינג בספוטים באירופה ואפילו ביפן היא סללה את דרכה להיכלל בקבוצת היוצרים הצעירים שעושים את דרכם לעבר הפריצה הבינלאומית הגדולה. בפרק הזמן שחלף מאז יציאתו לאור של אלבום הבכורה שלה בשנת 2012 ועד האלבום הנוכחי הספיקה למוטה לככב על במות פסטיבלים גדולים בארץ ובעולם, ויצאה לטורים באירופה וביפן. בחודש מאי הקרוב היא תצא לטור בינלאומי נוסף בפסטיבלים ובמות יוקרתיות ברחבי אירופה.

ג'יי למוטה תחגוג את השקת האלבום החדש בהופעה חגיגית שתתקיים בתאריך 13 באפריל במועדון גגרין בתל אביב שם יתארחו לצידה טדי נגוסה, עדן דרסו טדי ואופירי. כרטיסים זמינים כאן.

בדרך להשקת האלבום הספיקה למוטה לשחרר חלק מהשירים החדשים בליווי ווידאו קליפ, תלחצו פליי

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא