כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

החטא ועונשו – רוג'ר ווטרס

ככה יעשה לאיש שנמאס עלינו, רוג'ר ווטרס, אקס פינק פלויד הוא אדם מאוס

רוג'ר ווטרס, לשעבר חבר בלהקת הרוק המתקדם פינק פלויד ואנטישמי ידוע מזה שנים רבות ממשיך להתנהג כמו אספסוף מורעל ומוסת, כזכור בקיץ 2006 הופיע ווטרס בישראל, בשדה חומוס שנקצר במיוחד כדי לקיים את המופע בסמוך למושב נווה שלום, מופע שהוכרז כסולד אאוט. לאחר המופע המוצלח ווטרס החל לשחרר התבטאויות אנטישמיות ואנטי ישראליות לרוב והפך לאחד מעמודי התווך של תנועת ה – BDS המנסה להניא אמנים מלהופיע בישראל.

כך עשור מאוחר יותר בשנת 2016 פנה למנהלי להקת הכימיקל בראדרס שיבטלו את הופעתם שתוכננה להתקיים בנובמבר אותה שנה בגני התערוכה, כך הוא כתב אז – "האווירה ההיפסטרית של תל אביב היא בועה בתוך ישראל שגירשה מחצית מהאוכלוסייה הפלסטינית ב-1948 ואין להם שום כוונה לאפשר להם לחזור".

פנייה מגעילה זו לא נשארה בחלל הריק והאמרגן שוקי וייס הגיב במכתב פתוח לווטרס כך – "רוג'ר ווטרס, אתה כזה צבוע. לא עבר הרבה זמן מאז הופעת בעצמך בישראל, מופע משתלם מאוד עבורך, על כן נראה קצת מוזר שאתה קורא ל'כימיקל בראדרס' ולאמנים אחרים לא להופיע בישראל, ובעצם מונע מאחרים את אותן הזכויות שאתה הרשית לעצמך". 

התגובה לא מנעה מווטרס להמשיך במנהגו הנלוז ואף ניסה לפגוע בהפקה ישראלית שהזמינה חברי להקת קאברים למוזיקה של פינק לויד מלהופיע בישראל ואיים עליהם שלא יעזו לבצע יצירות שהוא כתב, אולם אתם יודעים שהמח הישראלי רוקח לנו פטנטים ולצד ההרכב הבריטי שניגן רק חומרים מהתקופה הראשונה של פינק פלויד הצטרף ההרכב הישראלי – אקוז, הנחשב להרכב הכי מצליח בתחום הביצועים של היצירות של פינק פלויד לבצע את הקטעים עליהם חתום האנטישמי המזדקן. הקטע לא מנע מווטרס להמשיך לאיים על ההרכב הבריטי שהיה אמור לחזור לתל אביב שנת 2018 וביטל את הופעתו כאן עקב כך.

השבוע הוא התעלה על עצמו, אחרי שבמהלך ראיון מול גלן גרינוואלד בעל תוכנית הרשת – SYSTEM UPDATE טען כי הפשעים המיוחסים לאנשי החמאס בבוקר שבת 7 באוקטובר בעוטף עזה הם המצאות של הישראלים ולעולם לא נדע את האמת.

מנת הרעל האנטישמית הזו לא הספיקה לו והוא המשיך בהתבטאויות אנטישמיות ופרסם בחשבונותיו בפלטפורמות הסושיאל את ההתבטאות הבאה – "יש מדוכאים – הפלסטינים, והמדכא – הממשלה הישראלית. המדכא הורג את המדוכאים במשך 75 שנה. הצטרפו למחאה ודרשו שהישראלים הפשיסטים יפסיקו את רצח העם עכשיו". לקריאה זו צירף תצלום של פלשתיני האוחז בגופת תינוק עטופה בתכריכים מדממים.

 

הפוסט גרר תגובות רבות ונזעמות מישראלים ויהודים רבים, מאיה בוסקילה למשל הגיבה לו כך – " חבל שלא היית פה ב07/10… כנראה שגם לך יעשו את זה"

המוזיקאית הישראלית ענת חיטמן הגיבה לווטרס כך – "תמיד ידעתי שדוד גילמור יותר מוכשר וצדיק ממך תתביישו לכם🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱"

אלמוג זוהר הגיב לו כך – "האם אי פעם קראתם איך ישראל מתייחסת לפלסטינים? קראתם איך ישראל תורמת לרווחת התושבים בעזה? אתם יודעים שעזתים בעצמם רוצים לברוח מעזה, אבל החמאס לא מאפשר להם? ושאף מדינה אחרת לא מוכנה לקחת אותם תחת חסותה? לכו לקרוא קצת לפני שתביעו דעה! "🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱

זה לא הספיק לו לווטרס המריר, לפני יום הוא פרסם פוסט נוסף ובו פנה לראפר קנדריק לאמר שהופיע במסיבה כחלק מסבב ההופעות של ווטרס, כך הוא כתב – "אז הנה העניין קנדריק. "הם הורגים את הילדים! ” "בתמיכת ארה"ב ישראל מבצעת רצח בעזה ובגדה המערבית. הצטרף למקהלה, אחי, הרם את קולך, התייצבו, ואם זה היה התינוק שלך קבור בין ההריסות, קר, מת, לבד?"

גם הפעם הגיעו התגובות כנגד האמירות של ווטרס, כך למשל כתב רום מנור – "מוזר שאתה אומר שישראל מבצעת רצח עם ובכל זאת, ברגע זה, ישראל מאבטחת אזרחים פלסטינים בעזה כדי שיוכלו לנוע בבטחה מאזורי מלחמה, מחשש שהחמאס יפגע בהם. שחררו את עזה מהחמאס 🇮🇱"

אולם מי שהכניס לרוג'ר ווטרס את המכה מתחת לחגורה היה לא אחר מאשר הכוכב הישראלי אביב גפן שבאמצעות חשבונו בפלטפורמת X (טוויטר) כתב " לצפות בך זה כמו לצפות בפרח נבול באגרטל" כשהוא מצרף לכיתוב תצלום של ווטרס עם סמל נאצי על זרועו, סמל שהודבק על הלוגו המקורי שדי דומה בצורתו לצלב הקרס הנאצי.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

18 תגובות

  1. הכותרת מטעה.
    רוג'ר ווטרס הוא באמת מאוס וחוטא לאנושות אבל הוא לא קבל שום עונש. זה שכמה אמנים ישראליים שהוא מעולם לא שמע עליהם כתבו עליו משהו, לא מזיז לו.
    באמת קיוויתי שהוא קבל עונש על השנאה שלו כלפינו, אבל לא מצאתי כזה בכתבה.

      1. הם בעטו אותו מהלהקה . חבל שהוא לא הלך במקום סטיב בארד המוכשר זה שיסד את הלהקה . חתיכת טיפשון אנטישמי…

    1. צודק נועם לצערי לא נירא בשום מקום שווטרס הגיע לגהינום , לא טעם את טעמה של עזה

    2. אולי הוא יובל התכוון לעונש " הנוראי" שקיבל בארגנטינה, שם זכה לסגירת חדרי המלון שהזמין, וכל שאר המלונות דחו אותו גם.העכברוש הגיב על זה שזו בטוח יד היהודים בדבר.יום קודם הופיע בברזיל.מדינה שאחוז הנשדדים שנרצחים במהלך שוד מהגבוהים בתבל.לא היינו מזילים דמעה…

    3. מקווה שיקבל סרטן בראש האנטישמי שלו ויסבול הרבה זמן לפני שימות הבן זונה!!!

    1. גאון מוזיקלי כן וזהו.
      גדול הוא לא ההיפך . הוא אידיוט שאישתו הפלשתינאית הרעילה אותו . עלוב נפש. שיבוא לכאן לראות מה קורה לפני שהוא יוצא בהצהרות . אבל זה לא מעניין אותו ..שיילך לאלף עזאזל הוא וכל צאצאיו הפלשתינים

  2. You know what could be an appropriate reaction to this leftover musician?
    Ignoring!
    Can't believe the reaction you make to any tacist word splits out of his stinky mouy..!!?

    1. לא ידעתי שאשתו פלסטנאית. האמת לא האמנתי שמשהו או משהיא יכול בכל בכלל לחיות בקרבתו. אז היא פלסטנאית? מממ
      עכשיו הכל ברור

  3. האיש זקוק להשפוז דחוף כול המוזיקה שלו מדברת על העבלות שהוא עבר בילדותו

    1. חברי הלהקה בעטו אותו מהלהקה . חבל שהוא לא הלך במקום סטיב בארד המוכשר זה שיסד את הלהקה . חתיכת טיפשון אנטישמי…

      1. אני חושב שהמיסד נקרא סיד בארט, לא סטיב. אבל אתה צודק, חבל שרוג'ר ווטרס לא הלך במקומו.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא