כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הצד החדש של הירח

מופע השקת אלבום הבכורה של ניר שרון "ירח", שלישי, 22.08.2017, תאטרון תמונע, נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

ניר שרון, תמונע. צילום: יובל אראל

ניר שרון, מוזיקאי, יוצר, כותב, מלחין, מנגן ושר מסתובב כבר כמה שנים "מתחת לרדאר" ברחבי הארץ, מבצע את שיריו האישיים בהופעות קטנות ואינטימיות, יוצר סביבו קהילייה קטנה ונאמנה של מאזינים ואוהדים.

ניר החליט להקליט את השירים שלו ולאגד אותם לכדי אלבום בכורה. לאחר עשרה חודשים אינטנסיביים באולפן, נולד האלבום "הירח" ובו חמישה שירים.

אמש הוא חגג את השקת אלבום הבכורה, במתכונת EP הכולל חמישה שירים אותם כתב והלחין בהפקה מוסיקלית משותפת לחבריו מאור עלוש וזיו זק(שניהם מההרכב ילד על הירח) ולירן פרידמן, המהווים גם את ההרכב המוסיקלי המלווה אותו, גיטרות קלידים ותופים

האלבום "ירח" כולל כאמור חמישה שירים המשלבים שלל סגנונות מוסיקליים אותם ספג מאמנים אשר השפיעו עליו לאורך השנים כאביתר בנאי, שלום חנוך, אריק אינשטיין, מאיר אריאל, שלמה ארצי, שלומי שבן ועוד. ניתן להבחין ברוק פולק ישראלי לצד צבעים חדשים בני זמננו המשלבים פרצי רעש קצבי לצד גיטרות ליווי רגועות, שיריו מתאפיינים בפתיחות מרתקות המובילים לטקסטים מסקרנים בזווית הראייה של ניר.

במהלך המופע "נצלו" חבריו להרכב את ההזדמנות כדי לבצע גם שירים משלהם בעוד ניר תופס את מקום המתופף, הקהל שרוב רובו היה חוג החברים הקבוע והמורחב עודד את ניר במרץ, עניין שהפך את המופע לסוג של מפגש חברים שהיה יכול להתקיים בחצר האחורית של אחד מהם במושב כלשהו בדרום.

אני ממליץ לשים עין על ניר שרון, אני יודע שבארסנל השירים שלו יש חומרים נוספים והוא ראוי ביותר לקבל מקום ראוי בפלייליסט של התחנות המשדרות מוסיקה ישראלית (יש כאן מישהו מכאן?…)

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

 

 

וידאו

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא