כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

אם יש מוסיקה, יש לימודים ואם אין לחם תאכלו עוגות…

אקדמיה, הפסקה, מוסיקה, אלכוהול, חנוכה – התפלח, צילם ומביא רשמים – יובל אראל.

התקנאו להם הסטודנטים במכללה האקדמית תל אביב ביפו בחבריהם שם באולימפוס ברמת אביב, החוגגים לאחרונה בכל יום חמישי עם מיטב הרכבי הגרוב המובילים בארץ, לחצו ולחצו ובסוף גם אגודת הסטודנטים המקומית הרימה את הכפפה.

ביום שלישי, 27.12.2011, פעמיים כי טוב, אפילו ארבע פעמים…התקיים מיני הפנינג במדשאות המכללה שם ביפו, מעבר לדוכני הזלילה והשתייה, אלכוהול, אלכוהול, משחקי הווידיאו ושיפודי סוכריות הגומי ניצלו הסטודנטים את השמש הרכה בזמן ההפסקות לרבוץ על המדשאה ולצפות ולהאזין לארבעה מופעים קצרים של כמה מטובי המוסיקאים בסצנה האלטרנטיבית העצמאית בגוש דן.

את הבוקר פתחו עם רני שחר, זמר-יוצר, פסנתרן וגיטריסט, שכתב והלחין עתה  אלבום הבכורה 'אל תחזרי'. האלבום שהופק על ידי יהוא ירון, יושק במופע חגיגי מחר, יום חמישי 29.12.2011 20:30 באוזן בר יחד עם הפתעות, לכו, על זה, קנו כרטיסים.

הילה וכלבי רוח, אקדמית, יפו. צילום: יובל אראל
הילה וכלבי רוח, אקדמית, יפו. צילום: יובל אראל

בהפסקה של 11:45, קיבלו הסטודנטים את המופע השני – כלבי רוח, רוקנרול בועט עם טקסטים מקרביים של נקבה משוגעת. אחד ההרכבים המעניינים והכנים שנראו באופק המוזיקלי בזמן האחרון, הילה רוח ולהקת הכלבים שלה הגיעו למכללה על מנת לבצע חלק קטן מהשירים שנאספו בשנים האחרונות ומוקלטים בימים אלו ממש, גם כן, בהפקתו של יהוא ירון.

שי נובלמן ולהקתו החדשה, האקדמית, יפו. צילום: יובל אראל
שי נובלמן ולהקתו החדשה, האקדמית, יפו. צילום: יובל אראל

ובהפסקה של 13:45 הופיע  שי נובלמן ולהקתו החדשה, שי, לאחר סיבובי הופעות באירופה, ולרגל סיום הקלטת אלבומו הראשון בעברית, חוזר עם להקתו החדשה, במופע חדש "יומי הוא חלום".

במהלך המופע על כר הדשא במכללה ביצע שי נובלמן כמה משירי האלבום החדש, שאמור לצאת בחורף הקרוב, והפגיז בלהיטי הפאוור פופ הקלאסיים שלו ( Girlfriend, Lonely Boy, Baby in the rain), מאלבומיו באנגלית: How to be shy ו Beautiful life  שזכו להצלחה גדולה.

את ההפסקה האחרונה בשעה   15:45 חתם בן אלקיים, אמן רוק אלטרנטיבי חדש, לקראת צאת הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שעתיד להשתחרר בקרוב. בן הוא זמר יוצר, כותב מלחין, בעל קול נדיר וייחודי – היוצר יחד עם להקתו עולם עשיר בצלילים וצירופי הרמוניות מעניינים.

אז מי אמר שרע לסטודנטים….

בשורה התחתונה, אני, אישית, התפלחתי למכללה לשני מופעים, זה הזמן שהיה מוקצב לי במהלך היום, אז את הילה וכלבי רוח ושי נובלמן וחברי להקתו הפסיכדלית, תוכלו לראות ולשמוע בקליפים המצורפים.

וכן, כאן אפשר לצפות בגלריית תמונות משני המופעים הקצרצרים.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150479371164654.385532.721654653&type=1&l=da375a0e8e

קטעי וידיאו מהמדשאה במכללה האקדמית  יפו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא