כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

בן זומא לעשור

ג'ם סשן ספונטני מתוכנן בקפה בן זומא, ליל שלישי, פעמיים כי טוב, בין כסה לעשור, רחוב בן זומא פינת שדרות ירושלים, יפו 04.10.2011  20:00 (כן, שעה מוקדמת). הגיע, שתה קולה, אכל מיני תופינים, תיפף מתחת לשולחן על הרגל, צילם, הסריט ושמח – יובל אראל.

אחר הצהריים כשספי סיזלינג רשם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא מתכוון להגיע לקפה השכונתי (בן זומא) לנגן ולאכול כמה דברים החלה להציף את העמוד שרשרת תגובות. כבר היו הדים ועדים לג'ם סשן שכזה לפני זמן מה, החלטתי להתניע ולהגיע.

כשספי פגש אותי בבית הקפה הוא הציג בפני את אחמד, הבעלבית, בחור חביב וחייכני מאוזן עד אוזן. על אחמד ובית הקפה שלו, בן זומא, כבר סיפרו פה באינטרנט… מה שנותר לי הוא להזמין שתיה (קולה…) ולטעום מהמאפים שהוגשו לשולחנות, להאזין לנגנים, לצלם להקליט ואף להסריט. אז כעת כמה שפחות מילים, אתן למראות ולצלילים לדבר.

ועוד הערה: תייגו, תייגו את כולם, בגלריית התמונות שכאן.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150336024664654.363267.721654653&l=790638042f&type=1

בן זומא ג'ם סשן, מקטע 1

בן זומא ג'ם סשן, מקטע 2

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא