כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

דודו טסה יפתח את ההופעות במועדון בארבי

כך חשף שאול מזרחי בשיחה אישית עם יואב גינאי - דודו טסה יהיה האמן שיפתח את ההופעות במועדון, כל הפרטים

הערב התקיימה שיחה אישית של מנהל מועדון בארבי, שאול מזרחי עם יואב גינאי, עורך ומגיש מוסף התרבות "מה יהיה" בגלי צה"ל, חוקר תרבות ופזמונאי. נושאי השיחה נסבו סביב סגירת עולם התרבות בעקבות מגיפת הקורונה, הדרך בה מצא לנכון שאול מזרחי להתמודד וההתנהלות של הממסד אל מול עולם התרבות. השיחה שהתקיימה במועדון הנה חלק מפרוייקט קהילתי של מרכז ביכורי העתים – "תושבים מרצים לתושבים" והפעם חודש פברואר מוקדש לתרבות בימי קורונה.

במהלך השיחה חשף שאול את ההתנהלות של הממסד אל מול עולם התרבות, המחאה העצמאית שהרים עם שביתת הרעב מול בית ראש הממשלה וההתנהלות הכללית של משרד התרבות מול התעשייה. כן חשף שאול כי האמן שיפתח את המועדון במופע ברגע שהדבר יתאפשר בתנאי מינימליים סבירים יהיה המוזיקאי והיוצר דודו טסה אותו כינה שאול – "אדם טהור". צפו במפגש והשיחה שכללה גם שאלות ותשובות הצופים.

כזכור, במהלך הקיץ כאשר ממשלת ישראל חזרה בה מההחלטה לאפשר קיום הופעות תחת מתווה התקיימה במועדון בארבי חתונתם של שי דאודי ועלווה שפיץ – אירוע שהיה מותר על פי המתווה המטורלל של ממשלת ישראל, מי שהנעים את החגיגה לאורחים שבאו לשמח את הזוג הצעיר היה דודו טסה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא