כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

משה צ'יטיאת – Days of nothing

הצלם והמוזיקאי משה צ'יטיאת משיק את אלבומו האינסטרומנטלי השישי, יצירות לפסנתר, האזנה.

בגילוי נאות אחשוף כי משה צ'יטיאת, גרפיקאי, צלם, מוזיקאי, הוא חבר. שיתפנו פעולה לא אחת בתיעוד וסיקור אירועים מוזיקליים, הן במסגרת האתרים "חדשות המוזיקה","רעש" והן במסגרת הבלוג. לאורך השנים אחרונות משה משיק מידי שנה בערך אלבום אינסטרומנטלי פרי הלחנתו ועיבודו ליצירות פסנתר.

מדובר ביצירות אשר לחלוטין ניתן היה לחבר להן שירים  ומילים, אך משה מעדיף להותיר אותן כפי שנוגנו במקור, קונצרט קליל לקלידי הפסנתר. מוזיקה קלה קראו לכך. הבוקר שחרר משה אלבום חדש, השישי במספר, הכולל 10 קטעים אינסטרומנטלים בפסנתר – Days of nothing, שם המעיד על התקופה הנוכחית המאוד עצובה.

 

על האלבום והדרך להוצאתו כמה מילים עם משה עצמו – "רוב האלבום נכתב בתקופה הזאת שהעולם משתנה לנו מול העיניים והמרוץ שהיינו בו נעצר. בתקופה הזאת הרגשתי שאני יכול להקדיש זמן רב לכתיבת מוזיקה כי רוב העבודה שלי תלויה בעולם התרבות שנדם (צילום , עיצוב ועריכה) אז הפכתי את המחשבות למוזיקה. התחלתי לעבוד על האלבום לפני שנתיים אבל כאמור בשנה האחרונה הכתיבה תפסה תאוצה ולעומת האלבומים הקודמים אני חושב שיש פה קונספט שהתגבש בעקבות תקופה. אני מאוד אוהב את תהליך היצירה ומופתע כמעט תמיד מהתוצאה הסופית, בילדותי הייתי מופיע במהלך לימודיי בקונסבטוריון בתל אביב על במות עם יצירות גדולות ומורכבות, אני פחות נהניתי מהחלק הזה והיום כשיש לי אפשרות בחירה אני מתמקד בכתיבה ובהפקה וזה הדבר שבאמת מרגש אותי. את כל עבודת היצירה וההקלטה אני עושה לבד באולפן ביתי ומנסה להתאים את צבעי ההקלטה ליצירה עצמה".

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא