כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופמוזיקה בצל מגיפת הקורונה
כולל וידאו

השיר "חופשיה – Set Me Free" ייצג את ישראל באירוויזיון

בתום הצבעת הצופים נבחר השיר Set Me Free לייצג את ישראל בפיה של עדן אלנה באירוויזיון 2021 ברוטרדם, כל הפרטים.

הגמר הישראלי היה די קצר השנה, שלושה שירים התמודדו על בחירת הצופים בישראל איזה הוא השיר שהזמרת עדן אלנה תבצע במאי 2021 מעל הבמה בתחרות האירוויזיון ברוטרדם, הולנד.

בתום הליך בחירת השיר, שהקנה לקהל את הזכות להצביע ולהשפיע על השיר שייצג את ישראל באירוויזיון נבחר השיר חופשיה   Set Me Free. בחירת השיר התבססה על הצבעות הקהל בשבוע שקדם למשדר ובמהלך המשדר. ההצבעה נחתמה לפני שעה קלה ובתום ספירת התוצאות הוכרז השיר הזוכה. את השיר יצרו – עמית מרדכי, נועם זלטין, עידו נצר, רון כרמי.

עדן אלנה ולוסי איוב מנחת המשדר. צילומסך
עדן אלנה ולוסי איוב מנחת המשדר. צילומסך

כך עדן אלנה מיד עם פרסום השיר הזוכה"תודה רבה לכל היוצרים והמלחינים שלקחו חלק בתחרות. אני מתרגשת מהבחירה ומבטיחה לעשות את הטוב ביותר בשבילכם. הייתה לי חוויה מדהימה ומכאן אני עם הפנים קדימה לקראת האירוויזיון במאי הקרוב".

 

גמר האירוויזיון ישודר ב- כאן 11 ב- 22 במאי 2021 (כשחצי הגמר הראשון, בו משתתפת גם עדן אלנה, ישודר ב- 18 במאי וחצי הגמר השני ב- 20 במאי).

לצפייה במשדר הבחירה המלא

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא