כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

הופעות בינלאומיותסיקור הופעות

המרחק מפארוק ועד פארוק

בעוד במועדון בארבי בדרומה של תל אביב הביט שמלווה את המופע של דודו פארוק מקפיץ את הקהל שמונה כאלף איש, צפונה משם בגדה המזרחית של כביש איילון רבבת מעריצות של סדרת הטלנובלה "הכלה מאיסטנבול" חגגה את המופע של פארוק השני, הכוכב הטורקי. מוצ"ש 06.04.2019 תירשם כשבת של פארוק בישראל, המסת גבולות פאר אקסלנס. מרווה שרון נשלחה בשם הבלוג כדי לטעום רחת לוקום ושווארמת כבש במזנון של יד אליהו. דיווח. צילום שרון רביבו.

פארוק, איסטנבול בתל אביב. צילום שרון רביבו

אתחיל ואתוודה שאני לא ראיתי ולא מכירה את הסדרה. שמעתי את הטירוף עליה אבל לא יצא לי לראות אפילו לא פרק אחד. יודעת שיש את פארוק והבחור שהגיע לא מזמן לישראל מוראט, וכמובן את סורייה. הלכתי לסקר את המופע כמישהי אובייקטיבית.

את המופע פתחה נועה רון רק בת 13 וכבר מופיעה כמופע חימום על הבמה של היכל מנורה בביטחון ובשירה יפיפיה! הקהל היה בטירוף ושר יחד איתה בקולי קולות את השירים מהסדרה. נועה התחילה בשיר Kanatlarim var ruhumda ולאחר מכן שרה את שיר הנושא של הסדרה Yuregimden tut. ולאחר מכן שרה את Tutunamadim ובאמצע השיר הלהקה עלתה על הבמה להתארגן ובשניה שעלתה הלהקה הקהל לא נשאר לשבת למרות שעדיין פארוק לא עלה.

פארוק, הכוכב של יד אליהו. צילום שרון רביבו

המופע התחיל עם חימום נגינה ארוך ועדיין הקהל לא נשאר אדיש ועמד על הרגליים וכמובן שכל הפלאפונים נשלפו עוד הרבה לפני שפארוק עלה על הבמה. פארוק יצא מאמצע הבמה מתוך עשן סבוך כשהלהקה עוד מנגנת ברקע. השירה עדיין לא התחילה, קודם עשה סיבוב ונראה נרגש מאוד! אמר ערב טוב ישראל – באנגלית. הקהל לא ישב לשניה כמעט במהלך כל ההופעה. 14 נגנים ועוד 3 זמרי ליווי היו איתו על הבמה!

אחרי ששר את השיר השלישי התחיל לדבר בטורקית ועלה מדובב שתירגם לעברית: אני מאוד נרגש להיות כאן הערב – אולי יש כמה שיודעים ולא יודעים התרחקתי מהמוזיקה ומהבמה מה 7-8 שנים. התוכניות שלי הן יותר יש להיות במאי, שחקן קולנוע. החלק היפה של היותי כאן היום בלילה הוא שהזכרתם לי כמה שאני אוהב את המוזיקה. אני מאוד מודה לכם שבאתם ואנחנו נהנה ונעשה הופעה כיפית היום בלילה!

פארוק טסטרייה. צילום שרון רביבו

בשיר הרביעי Kanatlarim var ruhumda סוריה עלתה על הבמה וגם כאן נרשמה התלהבות, לא פחות מרגע שפארוק עלה. זמרי הליווי התחילו לשיר בזמן שפארוק וסוריה עשו סיבוב מסביב לבמה. נראה שסוריה נרגשת מאוד, היא ופארוק דיברו בניהם בזמן הסיבוב סביב הנגנים על הבמה. פארוק מידי פעם עשה קולות, סוריה לא שרה בכלל רק זמרי הליווי שרו את אחד השירים היותר מוכרים מהסדרה.

תודה על האהבה והתמיכה סוריה אמרה באנגלית, תעשו חיים.. וירדה.. היא לא שרה בכלל והקהל התאכזב..

בסיום השיר לאחר שסוריה ירדה פארוק שאל את הקהל באנגלית הפעם ‏Everting OK

פארוק קרא למתרגם שוב, לקח לו זמן לדבר, התרגש והקהל הריע לו כמובן. – תאמינו לי שיש לי כל כך הרבה דברים בראש להגיד אבל אתם מרגשים אותי כל כך שאני מבולבל. ובנתיים הקהל עדיין בטירוף צועק לו פארוק ולא נותן לו לדבר.

גיליתם כאן רק סדרה אחת שאנחנו מצלמים בטורקיה הכלה מאינסטנבול, ושוב האמנות ניצחה. מה שהפוליטיקאים לא הצליחו לעשות אנחנו הצלחנו! אני באמת מאוד מודה לכם! ובעזרת הרבה מאוד דברים אחרים בתחום האמנות שאנחנו עושים, אנחנו נמשיך להיות ביחד תמיד! תודה רבה אני מודה לכם.

גם כששר שירים רגועים רוב הקהל עדיין המשיך לעמוד. מתחיל שיר מוכר, הקהל בטירוף פארוק מבקש שקט שקט באנגלית, השיר מתחיל רגוע ואז לאט לאט עולה הקצב, פארוק באיזשהו שלב עובר בבמה ומבקש שימחאו כפיים מה שהוא לא היה צריך לעשות כי כולם כבר בטירוף…

המתרגם עולה שוב, פארוק- רציתי לשאול שאלה אבל התשובה ברורה – רציתי לשאול אם אתם מאמינים באהבה?

*הקהל צורחחחח

אם כך למה אין לידכן אף אחד?!

*כולם צוחקים

יש לנו שיר ״אם תחזרי חזרה״

אלה שנפרדו מבני הזוג או בנות הזוג זה השיר שמשמיעים לבן זוג שעזב או עזב או עזבה ומשמיעים את השיר לצד השני ומנתקים, צוחק.

האם יש בניכם מישהו ששנעזב/נפרד בזמן האחרון, יש כאלה?

*הקהל משתף פעולה צועק ומרים ידיים.

אני רוצה לשאול משהו אתכם שאלה אחת – יש מישהו שנמצא כאן והוא נפרד מהבן זוג ?

*הקהל צורח!! כן בטירוף

הלהקה ופארוק צוחקים.

פארוק- לא תיארתי לעצמי שזה עד כדי כך הרבה

חברי התזמורת כרגע אומרים גם אנחנו נפרדנו! וצוחקים… נעזוב את הצחוק בצד, השיר הוא לאלו שסובלים מאהבה. ופארוק מתחיל לשיר. לאחר השיר הזה אחרי הצרחות של הקהל פארוק מודה באנגלית- טנק יו טנק יו

המתרגם עולה שוב. פארוק – אני שומע שאתם יודעים הרבה מילים לשירים שאני שר, לפני שבאתי לכאן חשבתי מה אתם יודעים מהשירים של פעם.

*הקהל צעק לו שירים

והוא התחיל לזמזם שיר מפעם מוכר, והקהל יחד איתו!

לפני שאני מתחיל לשיר אני רוצה להגיד משהו – תל אביב עיר מאוד יפה באמת שהיא מאוד יפה, ואני השנה מחכה לכולכם לטורקיה.-הקהל בטירוף צועק

מי יודע אולי נפגש גם במדינה שלי בטורקיה! נמשיך להנות. וממשיך לשיר בשיר מוכר שהרים את כל הקהל על הרגליים ואת הפלאפונים את השיר הזה ניכר שהקהל מכיר, הקהל בטירוף שר את המילים

לפני שמסיים את ההופעה, פארוק זורק עוד כמה מילים באנגלית – טנק יו פיס לאב.. עושה סיבוב על הבמה ויורד.

לסיכום – מסיבה טורקית משובחת הייתה בהיכל מנורה. עם קהל שרובו בנות אך נצפו גם כמה גברים שכנראה נגררו להופעה הזו אך נראה שנהנו לא פחות. בתור מישהי שלא מכירה את השירים נצפתי גם אני רוקדת לצלילי פארוק.

קטעי וידאו מהאינסטוש

https://www.instagram.com/p/Bv7RJ51Av_f/

https://www.instagram.com/p/Bv7NsvnghUV/

https://www.instagram.com/p/Bv7VCc0gjHE/

https://www.instagram.com/p/Bv7YM4nA1hZ/

 

ואם נשוב לגזרת הבארבי, אלו המראות מסצנת הטראפ המקומית, פארוק המקומי, אורי קומראי. ווידאו לייב – אמיר שרצר, יניב גריידי

 

 

מרווה שרון

עובדת בתחום תעשיית המוזיקה בישראל, בוקרית, מנהלת מופעים, צלמת הופעות וכותבת בבלוג.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

  1. אין ספק שנועה רון תגלית נוצצת שצריך להעלות ולפאר.נערה ממש אוצר.איזה קול יש לה איזה יכולות רק למנף .ולהתרגש כולם היו בטוחים שהיא טורקיה !!!!הייתי צריכה בהופעה להסביר י ש ר א ל י ת הכי צברית שיש 🎼🎼🎼🎼🎤🎧🎤🎸🎻🎻🎻

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא