כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

אוהד ריין – מהריאליטי למציאות

אוהד ריין, הכוכב הבולט של תוכנית הריאליטי המוזיקלית  "TheVoice" בהופעת חצות בלבונטין 7, חמישי 02.10.2014, אורחים – אייל כהן וטליה לונדונר, המעבר מהמסך למציאות. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

אוהד ריין בלבונטין 7. צילום: יובל אראל
אוהד ריין בלבונטין 7. צילום: יובל אראל

האמת, אני סימנתי את אוהד ריין המוכר גם בטייטל "Old Man River" כפייבוריט במסגרת תוכנית הריאליטי המוזיקלית "TheVoice" של זכיינית הערוץ השני "רשת" מאז תחילת העונה נוכחית וכבר כתבתי כאן על איך אוהד ניצח את השיטה.

ואכן, הדרך של אוהד, אם תרצו או לא, אם תהיו בעדו או נגדו, אם תאמרו מילה רעה על הקשר שנחשף בינו לבין המנטור בתוכנית אביב גפן, היא די ברורה, אוהד, כפי שציינתי אז, לוקח את התוכנית פשוטו כמשמעו ככלי לחשיפה ותכלס, זוהי מטרתה המוצהרת, אמנם אוהד איננו זמר מתחיל שמבקש כי יגלו את קולו, הוא מקצוען אמיתי שכבר בנה לעצמו קריירה מוזיקלית בינלאומית, אך כידוע, החלק המזרחי של אגן הים התיכון הוא די שלולית וכאן צריך לבעוט חזק כדי לעורר גלים. לפני חודש אני פוגש באוהד שוב, נוטל חלק בליין אקוסטי בתדר בבית רומנו, אולם זה עדיין לא זה, אמנם התדר מהווה מגנט חברתי המשלב אלכוהול ואוכל לצד מוזיקה ואמנות, אולם ההוויה כעת היא כקיק סייד, הקהל אמנם מאזין ואף נותן כבוד  בכפיים, אולם הוא מרוכז יותר בשיחות בין לבין.

אמש, בשעת לילה מאוחרת, המתה המדרכה בפתחו של מועדון המוזיקה ברחוב לבונטין7 מאדם, לא סתם המתה, על המדרכה ועל שכנתה, המוני צעירים, תופעה די נדירה במקום, המופע המתוכנן של אוהד ריין במקום הוכרז כבר בידי בעלי המועדון כסולד אאוט, מעל מאתיים וחמישים איש התקבצו במרתף המועדון, אין צל של ספק כי עובדה זו נתמכת מאוד בחשיפה של אוהד מעל מרקע הטלויזיה, תכלס המציאות מנצחת את הריאליטי.

אוהד פותח את המופע, ממש לפני הכניסה ליום שישי בשני קטעי סולו, רק הוא ופלאי הלופרים והפדלים שחוברו למיקרופונים והגיטרות, זהו אחד מהקסמים של אוהד היכול להופיע כתזמורת של אדם אחד ובמקביל להופיע עם הרכב שלם.

מארח את אייל כהן, לבונטין 7. צילום: יובל אראל
מארח את אייל כהן, לבונטין 7. צילום: יובל אראל

בהמשך המופע הוא מזמין את אייל כהן, המתחרה חובש הכיפה ה"נחבא אל הכלים" מתוכנית הטלוויזיה, מהנבחרת של אביב גפן,  בה שניהם מתחרים, סוג של פרגון שרק מוזיקאי שכבר ביסס את מעמדו יכול ליצור בהנגשה ללא מחיצות טלוויזיוניות ישר עם הקהל הממלא את המועדון, האווירה במקום חמה, לוהטת אפילו, חלק מכך הוא באשמת האחראי התורן שלא הפעיל את מערכת המיזוג, החלק הטוב הוא באווירה שאוהד והקהל מייצרים במפגש הזה, גרוב. בהמשכו של המופע הוא מזמין גם מתחרה נוספת, טליה לונדונר, המתחרה במסגרת הנבחרת של המנטור מוש בן ארי, עם טליה כבר רקם אוהד קשר ושיתוף פעולה מוזיקלי, צפיתי בהם יחדיו בעת שאוהד הופיע אקוסטי בתדר בבית רומנו, מסתבר שהשניים גם נטלו חלק בטקס נישואין של זוג שנכח כעת במופע, אוהד מספר לקהל כי הם שרו לזוג את אחד משיריו – The Wedding Song , הוא יורד מהבמה, אוחז בגיטרה האקוסטית, יחד עם טליה, הם צועדים בתוך הקהל המפנה להם רחבה במרכז המועדון ומבצעים ממש אקפלה את השיר כשהקהל משתתף בשירה, קונץ נחמד.

מהריאליטי למציאות. צילום: יובל אראל
מהריאליטי למציאות. צילום: יובל אראל

כשאוהד חוזר לבמה, ההרכב המלווה אותו, קרן טננבאום ביוקלילי, כינור וכלי הקשה, סיימון סטאר בגיטרת בס ושירה, אורי אבני בקלידים וגיטרה אקוסטית, איסר טננבאום על התופים, עושים את המלאכה, הם מגישים לקהל כמה שירים חדשים לחלוטין, ובתוך כך מודיעים שמופע נוסף צפוי בחיפה, המופע שמגיע לסיומו עם ביצוע כל הלהיטים הכי גדולים של אוהד בטייטל Old Man River שזכו כידוע לחשיפה בינלאומית אדירה ואף בוצעו על ידו במהלך פרקי תוכנית הריאליטי הטלוויזיונית מוכיח לי כי התחושות שלי נכונות, אם אוהד לא יקטוף את שלב הגמר ואפילו את המקום הראשון בתוכנית אני אחפש לי איזשהו כובע מחומר אכיל…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

האלבומים

 

 

וידאו – קטעים מהמופע

 

 

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

5 תגובות

  1. אני מגיב לעצמי, הערב לאחר שאוהד ריין הודח בידי הצופים לפני העלייה לשלב רבע הגמר אני הולך לחפש כובע בטעם פטל, אולם אני בטוח שדרכו מעתה סלולה להופעות עשירות בקהל…

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא