כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה הרביעי יוצא לדרך

פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה הרביעי הפך למסורת תל אביבית, השלולית והמיינסטרים מתערבבים זה בזה, כל הפרטים.

זוכרים? זה חוזר. צילום: יובל אראל
זוכרים? זה חוזר. צילום: יובל אראל

"פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה", שחוזר בספטמבר הקרוב בפעם הרביעית, הוא פרי שיתוף פעולה ארוך ופורה בין צוות מונוקרייב לבין אנשי רוטשילד 12. מפסטיבל עירוני מדובר הפך האירוע למסורת של ממש, כשהחזון היה ונשאר אותו הדבר, יום שלם בסימן 12: 12 שעות של מוזיקה חיה, אקלקטית ומגוונת, והכל במחיר קטן: 12 ש"ח לכל היום.

התל אביבים ב פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה. צילום: יובל אראל
התל אביבים ב פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה. צילום: יובל אראל

ביום שישי, ה-12 בספטמבר 2014, בין 12 בצהריים ל-12 בלילה, יתארחו על הבמה 12 אמנים ולהקות ל-12+ שעות של מוזיקה, עלות הכניסה לכל היום היא 12 ש"ח בלבד. *פתיחת הדלתות: 11:30

12 אמנים ישתתפו בפסטיבל: (לא לפי סדר ההופעות) ★ שי צברי ריף כהן הקולקטיב לירון עמרם והפנתרים + יהודה קיסר ★  Garden City MovementButtering TrioREOThe Great MachineCohenBeats ★ ועדת חריגים שעלת נפוצהגולשי האבן נייר ומספריים ★  + הופעה סודית סודית ענקית ענקית ★ + תיקלוטים בין ההופעות מהניידת של קול הקמפוס: עם DJ Schoolmaster (עופר טל) /  DJ אורי קנט

רוטשילד 12, שהפך במהירות לאחד ממקומות הבילוי האהודים בעיר, הוא הילד הפרוע של קבוצת R2M, בעלי הבראסרי, הקופיבר, מלון מונטיפיורי והדליקטסן. פחות רשמי ופחות מכופתר, המקום מציע משהו לכל רגע ביום, גם למשכימי קום, גם למאחרים ללכת לישון. ההופעות החיות בלילות, שהפכו מזמן לאחד מסימני ההיכר של המקום, מציעות לאנשים בתחילת דרכם, כמו גם לוותיקים, במה וקהל שמח.

במקביל, התרחבה פעילותה של מונוקרייב. מבית צנוע לאמנים ויזמות של הפקות חו"ל, הפכה מונוקרייב בשנים האחרונות למותג איכותי של חברת תרבות בולטת העוסקת בשירותי יחסי ציבור עבור מותגים והפקות מהמובילים בארץ, לצד ניהול אמנותי והפקה של אמנים, פסטיבלים ואירועי תרבות צבעוניים.

הייתם אז, נראה אתכם שוב. צילום: יובל אראל
הייתם אז, נראה אתכם שוב. צילום: יובל אראל

היסטוריה: (לא לפהק, כאן לא בית ספר….!) בתאריך 12 בפברואר 2010 נערך פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה הראשון, בתאריך 12 בנובמבר 2010 התקיים פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה השני, ובתאריך 12 באפריל 2013 התקיים הפסטיבל השלישי.למעלה מ-5000 איש נכחו במתחם בכל אחד מהפסטיבלים הקודמים, מיטב אמני ארצנו הופיעו (וגם כמה מחו"ל), ועכשיו, הוא חוזר: פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה הרביעי, באותו מקום ובאותה מתכונת.

להציץ לחוויות העבר:

הבלוג על פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה השלישי

גלריות של הבלוג מפסטיבל שְתֶמֵשְרֵה השני:

https://www.flickr.com/photos/tlvcops/sets/72157625815730604/

https://www.flickr.com/photos/tlvcops/sets/72157625690173325/

https://www.flickr.com/photos/tlvcops/sets/72157625690220873/

 

אז תרשמו ביומן –  12/9/2014 |  12:00-00:00 |  12 ₪  (לכל היום) אין מכירה מוקדמת, להגיע, לשים כסף, לקבל צמיד ויאללה להופעות!

*מניסיון העבר:  כדאי להגיע מוקדם ולשריין מקומכם: ככל שהיום עובר – כך קשה יותר להיכנס!

 

לבלוג יש גם ארכיון וידאו מהפסטיבלים הקודמים, כי נעים להיזכר

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא